Thursday, June 15, 2006

卓洛驚險記

好準時咁出門口,不過因為肚痛,以極緩慢ge速度行番學。d風紀不停咁叫我行快兩步,我都想呀,,,最後遲到。請注意:我係在16分回到學校,然後再去醫療室訓左兩堂,並不是遲到兩個鐘!!



話說英文堂時候,Andy將卓洛把A刀插穿左卓洛個頭,然後我將把較大的B刀插落卓洛個頭度,跟住整唔番出黎,經過我+2寶+chloe+Andy ge努力都整唔番出黎,,,然後我同Cherry講:可唔可以俾我拎番去玩一日?返到屋企,一整就整番開卓洛個頭同把劍=0=唔洗出動士巴拿,,//



左要溫書啦!!唔想同手機講拜拜呀,(更加唔想俾佢追過我,,,)



3舊雞呀,,,,好飽呀,,,

No comments: