Tuesday, November 7, 2006

借來的溫柔

     討厭ge生理時鐘7點29分叫醒我,SHIT ! !平時返學又唔見佢咁準,,賴到10點先起身,11點出門口,凍凍凍。買香口膠,牙痕=口=Andy訓足成條油麻地線,悶死我。係葵興等a king等左5班車時間,凍死我地啦。當我打開個個暖壺,d菜熱到有煙升上黎,當我好幸福地想飲啖時,發現太熱,,飲唔落=﹏=之後磨左勁耐先開始表演,唔3唔4,啱投入左個節目又完,,不過老師個話劇幾好睇。放大鏡唱歌我地好high,,串佢串到好興奮,估唔到呀礎都幾勇bor。最好笑係聖誕老人派糖俾我地,我地一齊掟番上去=﹏=



     返黎個時Andy訓死左,,日訓夜訓。同欣宜睇完本麥嘜後,好專注咁睇對面個人織頸巾。啱啱蘇秉問我點,我話佢知我好努力咁令自己不一樣,keep going!求先同金墨基講壁報,原來佢係認真的,,我支持你呀!
聖誕願望:希望個個朋友仔都會尊重自己ge人生。



     
「期望越大,失望越大」這個道理我一直明白,十多年來感受極深。常告誡自己,下次、這次不要再迷失了,雖然這樣說,可還是一次又一次盲目地闖進霧裡->遍身鱗傷。然後又再接再勵地闖禍,唉好攰。這種曖昧,實在受夠了。

     講起「期望越大,失望越大」,又諗起見到叮噹配音人同倪匡真人,當然唔係期望叮噹配音人係好似叮噹一樣可愛,而倪匡係好似衛斯理咁高大威猛,但真係無諗過佢地會係個滿面油光ge大肥佬,重要兩個都係!尤其係倪匡(-△-),勁失望。當然,還有感情。

     前晚,我想我還是對他有點期望,若不是的話也不會在意他有否忘記我了,,,一點點的溫柔,已足以令我泥足深陷。我知道那種溫柔是要還的。但如果可以,可否不是"借"給我?



4 comments:

*minnie said...

係麥嘜呀=333="唔係麥兜呢>0<

sttail said...

o,,sorry,改番先

Darling said...

呀礎就梗係勇啦..勇到咁kai仲唔係咩

sttail said...

係喎,嚇我一跳