Thursday, April 26, 2007

努力

好舒服咁考完地理,因為坐最右下角嘅位置,宏觀整個考場

點坐點郁隻腳點"繞"都無人知,呵呵

個亦好痛苦咁考完地理,,對寫左嘅答案好無信心,,,,



係地鐵站見到ANDY,,,呃,未見人戴帽戴得咁核突,,,,,-[]-''



問CY拎左實用文嘅格式,重上埋宣基內聯網拎中文資料 =  =''有多d準備係好事。



IVAN俾收音機我嘅時候,我搵唔到佢,,,,佢變左梁伯伯,,,呃,,呃,,呃,,真係唔認得囉 (- 口 -)'' 考試嘅壓力真係得人驚,,,如果升到中六,我嘅青春會唔會就此斷送,,,?

好多謝你嘅明治黑朱古力,之前買嘅溫習零食都差唔多食完,真係及時出現=  =''不過明治朱古力對我黎講係一個黯然嘅回憶,,,,





 B L A C K !重有n年前嘅 930利是







可5 :34

耶穌對好說:[女兒,你的信救了你,

平平安安的回去吧!你的災病痊癒了。]

或者呢張卡係神預先安排俾我嘅感動。^^  多謝教主

No comments: