Tuesday, April 18, 2006

思想污染

兩日一夜ge河源鴨仔交流團結束了,係真正ge鴨仔團,每個地方逗留時間唔超過15分鐘,最長時間就係去參觀水霸。Minnie買左幅畫,好靚呀,其實我都想買,不過俾佢買左,其它又唔靚。之後去入左健力士紀錄ge恐龍蛋博物館,嘩!真係大開眼界!我諗除左係最多蛋化石之外,都係世上最"up dop"ge博物館,,,,第2日去學校交流,題目係環保,入到去超好笑,d人上身著體育衫,鞋就自由著,有人著尖頭婆仔鞋,,,,,,聽完d老師講完野之後,就話分組交流,我問個兩個女仔叫咩名,唔知佢聽唔明定扮怕醜,問左幾次都唔講,超。個兩個女仔非常特別,係可以係MK搵到ge人,,,爆頭,藍色MASCARA,,,問另一個男仔,nice好多,起碼問佢會答,,然後佢帶我去睇d課室。走之前去買土產,無興趣,欣宜大有收獲。呢個團有咩收獲,,,諗唔到喎,,,導遊講得好,最開心就係夜晚係酒店玩,但個間酒店都唔知係咪想倒閉,夜晚9點就乜都無得食,真係想罵爆佢。

琴晚訓前敷青瓜,其實唔記得青瓜定黃瓜,淨記得個種瓜係咁ge樣,,,,跟住就到今日6點半,,,=口=太開心啦,好耐未試過訓得咁滿足。不過訓醒把聲唔知做乜野,,,,,好想唱k囉,但睇怕唔得了,,,

1 comment:

MINNIE-口- said...

我終於搵得返妳個日記喇>33<



I AM MINNIE...! REMEBER*