Friday, April 28, 2006

心靈相通就可以了

唔洗早會,GOOD。其實將班主任時間黎做早餐時間都幾好,,,提倡早餐ge重要,,,中文堂講孔乙己,其實我覺得莊sir幾似孔乙己,拋書包,有些少自大,而且又經常被我地挖苦,哈哈。中史堂轉書,多人唔記得都預左,6號16號26號(me)36號都無帶書!笑死我。英作堂,大家都準備定換班房,Miss病左唔洗上,同哲琦紮辮,好難得有個人頭腦咁長咁滑又肯俾我紮,多謝呀!



放學去買鬆餅,再去椰林閣,其實田雞真係好好味嫁!跟住又返去幫cyc整野,坦白講,咁大個女真係未試過整d咁醜ge野,如果唔係時間緊迫我一定唔會交俾佢!



我話:可唔可以唔好再咀呀?

陳豪+綠薏話:唔得喎。(跟住錫俾我睇),,,,,噢,救命呀,,



我係最佳損友,King係無賴,嘿嘿嘿。其實你大吵大罵,我又唔覺得你特別英勇,反而覺得你個份情太表面。可能佢只不能想引人注意,就做d咁厭惡ge事,雖然我都想罵佢,但如果我地動氣,咪正中佢下懷?有時保護女仔唔一定要用聲音,你越反擊,唔代表你重視佢,只顯示你好暴戾。

2 comments:

MINNIE-口- said...

亞kong係龍貓呀 xDD

St. said...

,,,,,