Wednesday, August 30, 2006

開工前去拎相,好大疊,,,

早左15min開工,哈哈

呀WA同呀權真係好似樣,,,一定係同父異母!

Supply有個人好煩!

放工,無野食

無HotWing無BWing無薯格,,,,,,,,,,

得返乾晒ge雞,,

今日遲左開始洗野,但11點幾就搞掂!

因為呀WA幫左我好多=   =~~

淫昌懶型咁一次過拎60幾個盤出去

之後婉琳幫我砌疊

走個時有三個 死 飛 仔 挑釁我

急急腳返鋪頭求救

Then呀WA送我落樓,之後呀哥接我走

好彩返鋪頭搵人送我炸,因為落電梯個時又見到個3個
死 飛 仔 



發現個頭後面有個位凹左 =O=''

都幾痛,,但又無撞過wow,,,

唔通我夢遊??

No comments: