Sunday, August 6, 2006

狗竇我愛你

終於返黎啦,,

係上面
寢食難安

始終係自己ge狗竇舒服好多! ! !

不過係上面食左好多野,

差不多日日都食3斤花甲(貝殼類食物)


實在太幸福啦!



1) 傳俾你既人係邊個? 

 米妮**


2) 佢同你既關係? 

 
最佳損友

3) 寫出你對佢既5個好印象?

 
又笑又喊=3=

4) 佢對你做過最深刻的事?

  驚我餓親,買豆腐花我吃


5) 佢同你講過最深刻的說話?

 
諗唔到喎,,

6) 如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢?

 
好攬,,嘻嘻

7) 如果佢變成你既情人,佢有咩要改?

 
纖體,,

8) 如果佢變成你既敵人, 你會對佢做咩?

 點會呢?!

9) 如果佢變成你既敵人, 佢咩野令你咁憎佢?

 
笑裡藏刀

10) 你最想佢對你做既一件事? 

   陪我去睇多啦A夢^ v ^

11) 對傳這份卷給你的人的印象?

   多重性格

12) 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?

    好惡= '=~(實在太唔了解我啦!)

13) 自己喜歡的個性是? 

  
體貼,爽朗

14) 相反的, 討厭的個性是? 

   
笑裡藏刀,口是心非,表裡不一

15) 給關心自己, 喜歡自己的人大喊一句吧:

    多謝你,有能力有心情會買生日禮物俾你。唔好再串錯Sttail!!

16) 自己想成為的理想類型是?

    女強人!!!!Super Sttail!!

17) 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的7人

   Minnie // Cy // King // Monkey // 細佬//Ivan

2 comments:

ivan said...

1) 傳俾你既人係邊個?

 u .

2) 佢同你既關係?

  好朋友

3) 寫出你對佢既5個好印象?

Kind …

開心

向目標前進

靠自己

樂觀

4) 佢對你做過最深刻的事?

  幫我包到本書好靚

5) 佢同你講過最深刻的說話?

  呀 . 唔話你知

6) 如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢?

 am . 樂觀,體諒別人

7) 如果佢變成你既情人,佢有咩要改?

 ar … 對神有更多追求,因同走天路時才可互相扶持,

8) 如果佢變成你既敵人, 你會對佢做咩?

 wow … 敵人 … 冇的 … 盡可能原諒你la ^^

不過我信你不會是我的敵人既



9) 如果佢變成你既敵人, 佢咩野令你咁憎佢?

 咁又真係諗唔到啵.....



10) 你最想佢對你做既一件事?

   係咪一定答應先 ? 咁我保留此權利 等弟日先用 haha 可能用黎 做工人 la

你死la



11) 對傳這份卷給你的人的印象?

  好人 冇惡意

12) 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?

  靜

13) 自己喜歡的個性是?

  開朗

14) 相反的, 討厭的個性是?

  消極

15) 給關心自己, 喜歡自己的人大喊一句吧:

  我也關心你 喜歡你

16) 自己想成為的理想類型是?

  有資格服務神的人

sttail said...

我開頭唔知你係邊個嫁

睇到"幫我包到本書好靚"我就知啦

哈哈哈

(我想拎封利是同睇Q版特工呀,,)