Tuesday, May 15, 2007

''

琴日嘅工作到今日都未完成

夜晚有兩個人加入幫我,,,,

要整 8幢樓 ,1800份通訊

逐張剪,逐份通訊摺,再逐份貼

就係傻=  ='''

聽日得4個鐘,,,做唔做得完呢???



下午去左送文件

翠林->景林->明德->翠林

係三點三出發,四點半返到中心

太陽最勁個時,,

好彩有先見之明搽左防曬

如果唔係後果不堪設想,,,,,,,,,



本來聽日唔能夠去玩

已經打左電話俾CY話唔去

點知轉頭Cathy(主任)就叫我星期六上午

跟佢去小學帶活動

咁聽日就可以去玩啦!

太太太太開心!



重有,呢份工嘅食飯時候有一個鐘!!!!

比起KFC 嘅20分鐘 (雖然成日都超時)

同冒險嘅 半個鐘

真係差好好好遠

重無人催我食快d添!

Cathy話:你幾時食飯都得嫁!最緊要有人係接待處

                  返工時間無所謂,最緊要有人返工!

^^  ^^  ^^  ^^  ^^

聽日清晒櫃統個垃圾先!

我有個位坐的^^



六月一號我放假bor,,

有無人想約我去街呢??

No comments: