Monday, June 25, 2007

沒有笨蛋船長的日子

第5日                 熱



超笨蛋船長:

你係日本有買到謝師宴的衫嗎?

不要像上次Miss程的婚禮一樣了,,,

達成會把拒諸門外

然後我們在內風花雪月

你在外吃東南風醫肚

索柏救不到你哦~~

WAKAKAKAKA,,,,嘻嘻



返工,,,

好多妹妹都話好睇

但d男仔個個都彈我,,,,超

唔識欣賞



MK



次次都買貴衫

然後重要俾BEE串

我以後都要問過呀Bee的意見先得



途中

聽左個電話

「出旺角做乜唔打俾我?」

如果我當時心情唔好,,,

我諗真係會罵佢,,

邊位?



膊頭

重痛緊

今日右面都有d痛,,

想睇醫生><

No comments: