Tuesday, September 4, 2007

= ]

因為落雨而取消左早會

返到班房大部份都到左

然後分別有4個人問我有無遲到,,,,

以後唔洗早會

可以食早餐,YOYOYO!!



放學

同大寶拎畫走

個刻好後悔

點解要畫到咁大幅,,,,

撞柱,,差d裂開,,

然後買左索柏

超得意

望住咁多索柏公仔

發現佢頭大身細的問題都幾嚴重,,



夜晚

循例返中心

鄒文傑同我傾計**

重俾左MSN我,,

HAPPY~~

原來我買左正袋,,

有幾人都問我係真定假,,

其實我都唔知

不過佢有標籤嫁!!



[[小童群抽會]]

No comments: