Saturday, September 29, 2007

I LOVE KAICHI

大家都應該知道彩明苑有火警,,

而且是我樓上呢

所以9點就俾哥哥拍醒叫走,,

小學問題

如果發生火警,你會帶走甚麼呢?

除左銀包電話,,

問左幾個人,

佢地認為我會拎糖果屋簿、拎多啦A夢

錯了錯了,,

我拎左Kai子,,=v=''



估唔到Kai子除左陪我去北京,返大陸、遊學團

重同我一齊走火警,哈哈



下午食韓燒

好稀奇地覺得唔飽

雞腎好味,雞扒好味,

重有得自製格仔餅

丫吉聽到可以自己禁雪糕超興奮

好想再去食呢



夜晚團契

很有交流呢

遇到宣中同學

=0='''o咀o咀

No comments: