Thursday, November 8, 2007

''

今日旅行去大帽山

兩年都去同一個地方

剛到達時有點冷

不過我喜歡這種寒意

而且可以呵白氣,HEHE



然後好快鋪紙整野起爐---打邊爐

勁多人串我拎電飯煲,,,=0=''

好多新奇事

。原來丸係要洗的

    然後我地用大大礦泉水樽

    入丸落去再倒水

    再狂CHO,,再CHO返出黎,

。原來包蟹柳個張膠紙唔洗拆

    然後我地成條掉落水

    食時再慢慢拆



飲飽食醉思淫慾

開始玩低能野

同SANDY買5蚊一枝的BB水槍

然後有其它人加入

有人話乜PREFECT都玩水槍

但話口未完

就見到HEADPREFECT拎住支價值20蚊的水槍衝埋黎

本來諗住獵禧行動

以334隊型擊敗陳禧

但因為有老師註守而失敗,,



等旅遊巴回程時我攬住個煲

勁驚見到瘦賤先生又俾佢串,,,



返黎TKO之後就去第2度

地鐵站遇到均傑

一聽到佢把聲我即刻彈開,,,

均傑同霞珊傾計^^

我返屋企又撞到佢,,救命



之後去新都城傾計

原來

陳楊≠陳禧+余展楊



喉嚨痛,,,,



近排都有好多野玩

班會燒烤陸運會萬聖節旅行

不過最刺激的活動話19號開始

就係EXAM啦,,,\0/

No comments: