Wednesday, January 30, 2008

迷 -失

因意外調堂關系

第5 6 7 8堂都係空堂

難得有咁正ge機會

當然要出去食飯

經我地悉心策劃下

某人和某人終於能撐臺腳啦哈哈

干炒肉片河真係幾好味

食得太急,有d想嘔



之後一直跑跑跑跑跑返學校

超辛苦,,

然後去圖書館一齊創造集體回憶

有點吵=v=



我知道咁唔o岩

但因為想玩

就把原則撇開一邊了

當歡樂過後

我有點看不起自己



千萬別一個人硬撐

坦白告訴我吧。



告訴我,要我陪在你身邊,

告訴我,你討厭一個人孤單;



我口中說出的話,

你用心傾聽,

這才是真正的朋友



<<Haru的一天>>      Haru



第一頁翻到的

就是這首短詩

是注定的?





夜晚又為左邊個執碗邊個洗碗而嘈

第3次屈我

屈我記錯,食屎啦

雖然我無記性但呢樣唔會記錯

因為我好有原因咁決定要星期2 4 6洗碗

而家就係咁改

重要賴我:唔記得就寫低啦



李柏權正9哩

No comments: