Monday, July 10, 2006

最後第2日

又是排戲排戲排戲

過埋聽日就自由啦!

好鍾意呀德呀體呢對組合!



之後去食飯

私房菜成間黑店

要乜無乜,有乜錯乜,,



下午再返去排戲

其實我得四句野,,,

中途同Suger傾計

佢只係訓左半個鐘

同佢講野都feel到佢好辛苦

PSB's勁串乞人憎囉

叫我地靜d喎

要訓返屋企訓啦!

"唔該中基"又係

物以類聚,成班人都無禮貌

可能呢d未來大明星d性格係特別d!



返到屋企,正打算落街買菜

叫呀哥煮飯,點知佢出街喎

勁無奈,又唔擺低錢我食飯

隔左一陣呀媽打黎話返緊

YEAH,晚飯有著落

點知落街食飯都搞到我發脾氣

重要話我,話我學埋佢黑口黑面

次次都淨係話我錯

又唔諗下係邊個問題,,><





Minnie同我一樣ge感受

雖然咁樣諗好似對佢地好唔公平 .. 不過 .. 我冇得唔咁諗 ..

我不得不承認我身邊好多ge人 .. 都係圍住 LOKSUM 轉咁~

咁佢地覺得 LOKSUM 靚 ,, 鍾意 LOKSUM .. 聽佢講冇咩問題丫..

只不過 ,, 我都係人 .. 我都係女仔 !

我都會唔開心架 ! 即係好似我地其他人係死ge .. LOKSUM 高興就得咁..

以前都會怪 LOKSUM .. 不過而家可能睇開左啦 ..

唔係話想怪任何1個人 ,, 只係 .. 我係1個好簡單ge女仔 ..

即使係0係朋友與朋友之間 ,, 我都會呷醋 ,, 我都會想俾好朋友重視~

就只係咁簡單 .. ... ..

No comments: