Friday, July 7, 2006

大忙人

今天十分風塵撲撲

早上早了出門口但
仍然遲到!

擺明係部拍卡機快左 2 min

有無搞錯?搞到30幾40人遲到

好想罵d人> <

之後不斷不斷不斷排戲

越黎越趕啦,得番幾日

但係d衫同道具都未有囉

( 重係我負責,,=0= )

放學去九斗半,食粉絲,,

碟手撕雞好味!讚讚讚!!

之後又趕番學校排戲,

大混亂

決定左ge走位出場

都俾呀sir改動晒,,,

「呀sir話要咁」__無奈

Miss儲唔係度真係好亂好亂,,

聽日欣宜重唔返添




排完戲即刻趕番屋企換衫

遲左一粒鐘

Cherry話:你11號要返黎比賽喎

我:下?唔得喎

Cherry:咩呀?你都無請假!

我:重返緊學嫁,下午唔返嫁嘛,,

又想屈我返,,,

之後我d指甲"界"到Cherry

佢叫我放工剪指甲,
癡線!

諗住if真係逼我剪就叫佢炒我,,

其實都想剪,因為做野唔方便,,

但唔知點解,唔想順佢意,,

一放工,即走,指甲保住了哈哈

(真係唔想剪至呀,,好靚arrrr)



今日遇到件非常開心的事

話說有個男人黎買野時候

我覺得非常面善

想望多兩眼時候

Cherry叫我搵野,就走開左

搵到翻埋位,再望

嘩嘩嘩

原來係高鈞賢

又大隻又型又有禮貌

終於明白何謂"暈晒浪"

但係3秒之後佢就走左,太可惜啦!

但係我暈浪左好耐,*v*



呢排我有壓力

3 份作品集未做(要好好把握聽日 ge3 hr)

戲劇未完善

考試考得差

連續4日遲到(=0=)



好想食鹽水浸蜆,,,,

材料:蜆、冬菜、蒜、薑、粉絲、中國芹菜

做法:將蜆洗淨,瀝乾備用

用鍋加油,熱後放下蒜、薑爆香

加水、芹菜、冬菜,煮沸

放入蜆,粉絲

完成!!有無人肯整俾我食,,,



祝靚仔山治、肌肉蠢男、kai子奈美

一路順風

記得睇住kai子奈美,唔好俾佢走失!

No comments: