Monday, August 20, 2007

立點

今日發生好多事,,,

好多野衝擊埋我度,,

-0-︴︴



放工之後同Minnie行百佳

行左2個鐘,,尋尋覓覓

財散人安樂?

拎左包$9.9的紫菜,嫌貴又擺番上去

但最後買左盒$19.6的小食

WHAT's uP??

而且都達唔到我地預期的目標,,

下次再去啦^^



夜晚同CY係街傾計

講左個幾鐘=0=''

好期待我地27號的約會



返屋企同一個特別的人講電話

(你應該唔會想暴露身份??!)

1小時20分

突然之間領悟左好多野

之前自己的一套 ''是但啦,簡簡單單就得啦''的觀念

原來已經唔適用於而家的我

有時明明清楚自己想要甚麼

但往往被剎時感覺沖昏左頭腦

人大左

所有野都要深思熟慮

隨心所欲已經不可能了

每一個決定、每一步都好好好好好好好重要!



一子錯,滿盤皆落索??

講得真係好,,,



有d野錯左無得改

著眼的應該係前路點樣走好

諗清楚我要ge野,,,,

學業

或者朋友

或者將來

或者,感情



無人可以阻我升大學!

除左我自己,,,=  =''

No comments: