Tuesday, October 31, 2006

30/10工作11多小時

又唔覺得累

放工同MINNIE/BalL打邊爐

知道Cherry姓乜名乜,笑死左呀!!!

同BalL去EalL買野,

適逢全場7折,即刻買左個伊唷袋(連電話都擺唔落=  =')

BalL就買左支叉叉俾餅乾



31/10

6點多時候醒了,由床頭轉移左去床尾,
電話遠離左我,聽唔到鬧鐘。



媽以為我暈左,,叫醒我。



醒左之後,好迷糊咁諗:今日有乜做呢?返工?琴日返左喇;買野?有咩買咩,,,去街?唔係wow,,,返學呀!即刻彈起身刷牙洗面=    =''訓懵左



又11分返到學校,萬聖節,有個NetTeacher扮住鬼周圍走周圍叫,呀礎笑到鬼叫咁,,,



文學派Test,um,,,,無可能



lunch食左個叉飽同粥,好肚餓。



之後扮鬼大賽,又留係課室睇直播,中五都無得落禮堂,有無搞錯。都係咁啦,有d好求其,有d好勁,中7一班重一路行catwalk,隔離有人撒陰斯紙,,,,惹左d野黎就慘啦。



之後補數,訓左(但其實重聽到Miss講野)跟住去Art度hea,,今晚要執房!



求先發生左樣好危險ge事!!

當我煮飯,切瓜時候,想練下d刀法!!

就嚓嚓嚓嚓咁切得超快!

突然之間!!!!

把豬肉刀切到左手食指!!

我以為會狂爆血就即刻禁實隻手指!!

點知一滴血都無wow!!

睇下,原來差0.01mm就切到肉啦!!

而家只係好似切片咁片甩左1/4塊指甲,,,

真係好危險呀!!!

No comments: