Friday, October 20, 2006

綿綿裹腳布

Day 1 again , 3 Test again

中史,西史,地理,今次溫左2科,,算努力左

中史,周代封建,得20頁紙

地理,o岩o岩教完,記憶猶新

西史,中國現代化,最無聽書一課,所以無溫,,,,

地理真係好幸運

教降雨類型個時以為無筆記

就極速咁跟住powerpoint畫得左,,,

Test個時完完本本咁畫返出黎,,

希望今次會高分d啦



班主任堂個時搶時間打手印

諗住總會有d人話污糟而唔肯打

點知又無喎,個個爭住印,,,

「我要粉紅!」

「我要紫色!」

「無藍色ge,,,?」

之後ar比過黎過讚支旗

真係好開心呀!

開頭真係好驚其它人會唔鍾意,會彈會踩

記得中3定中3開學個時寫來年願望

我寫「希望我整ge壁報有人鍾意,讚我」

但都無實現過,今日終於,得左^ ^

Thankyou,Thankyou Minnie//2Po

同有份支持ge人,莊sir(批准我地取巧地用白布>v<)

之後一直努力

等待andy買野食俾我同Minnie

等到3點,,,餓死

突然發現離交野時間重有10分鐘

膠水都未乾就包起左,,,

Andy勁衰人,走都唔幫手拎落去

重要掉番係門口,,,



then返工,一返到去就同cherry講剪左指甲

(因為之前陸續咁斷左食指,母指

同monkey玩功夫功夫勁個時重整崩埋中指

一氣之下剪晒)

今日同所有員工包括cherry都相處融洽

我很努力地帶著笑容勁寸家豪



6點左右,8個skss男仔湧左入黎

嚇親,,,TonyOn話見剢元O 左嘴,哈哈



8點半後,突然好多人黎買BBQ wings

竟然爭人20件雞,,,,,,,



落閂之後,焗左無人買ge20件BBQWings

好似亂葬崗咁堆埋一齊

重有買淨ge59件雞,,,

cherry勁罵家豪,話佢整多左60幾件雞

家豪話無咁多,cherry話:數到有咁點先?

棋棋話:叫家豪買左佢咪得囉

我話:洗乜je,叫家豪而家食晒佢咪得囉!

之後cherry就去逐件數啦

數到55 ,56 ,57個時

我勁嗌:食晒佢!食晒佢



途中家豪解釋點解有咁多雞

cherry話佢:你唔可以講大話嫁!你信耶穌嫁嘛!

我聽到即刻嗌:你信耶穌,吹水呀,信耶穌有你呢d人格?

你間咩教會呀?338會呀?



之後我換餐牌(好高個d)

換到最後一塊,arTak行埋黎講:

哎呀,我重諗住幫你添,不過我要走啦,下次啦

我話:我換到最後一塊你先講?吹水唔抹嘴!

之後佢不停咁辯駁佢有幫過我

話如果講得出幾時幫過我,我第日就爛patpat

我話如果你講唔出第日生仔就三個patpat!

最後佢都講唔,,,,呵呵



途中重爭取機會偷偷地沖左杯燒柚子密俾健威

超正!

建威同淫昌真係好人,肯幫我倒水倒洗潔精搬重箱!



凌晨3點                                                                                                                                        

No comments: