Friday, October 27, 2006

今日好早返到學校,11分抵達

作文堂作<課室眾生相>

我寫上堂時有人電話嚮

但係寫到佢熄左電話之後,重爭200幾字

無奈我要佢再嚮多次,,

話個呀婆係醫院就黎死

要趕去見最後一面

寫完都覺得好笑,,,,



夜晚開工,同賓,Ming傾得好開心

但突然之間覺得好沮喪

好似全世界遺棄左我,好想喊

每次遇到呢d情緒

都會夜o猛o猛打俾一個人

無論係12點,1點,定2點你都會聽我電話

有時會對住電話喊到o抖唔到氣

但你每次問點解我都講唔出

有時只係會講笑,笑完之後就會開心番

其實我會唔會阻住你?會唔會對於我ge依賴已經覺得煩厭?

當然你一定答唔會

有時會諗,如果我地好多年都無再見

多年到連對方個樣都唔記得,會唔會仍然繼續講電話呢?

如果我第日死左,你會呃會為我喊呢?

會唔會因為以後我唔再打電話俾你,而若有所受呢?

真係好慶幸識到呢個朋友

能夠無限量咁容納我ge負面情緒

多謝你呀。



arrrrr,腳板底好痛>

No comments: