Monday, July 16, 2007

成功與挫敗

今天上班很輕鬆

早上有手工DIY,,

只有一個miss(唔計我)同5個細佬

嘩,,超級輕鬆容易

因為未買得切物資

所以今堂整神奇膠珠

估唔到咁都可以捱到一堂

星期5有 1 9 個人

年齡有6歲有11歲,,,

諗到都已經覺得恐慌   =0=



下午很快樂

有雜果涼粉同馬拉糕

馬拉糕十級好味!

正過酒樓多多聲!



之後發生左樣恐怖野

有個人埋黎同我講:姐姐我想死

嚇到我心跳狂加速

又諗起細個過關時的經歷 (無端端俾個鬼婆好大力咁打左一巴)

所以勁驚佢會打我

之後重拍木台大叫我想死丫姐姐你俾我死啦!

我不斷後退

搵老細再同佢溝通

最後佢唔知去左邊,,,,

好驚好驚好驚=0=



記得琴日教個升小一的妹妹做暑期作業

有d字逐筆逐筆教佢寫

最後成本做晒

YEAH!!好開心!



但除左開心

都有d沮喪的時候

做左2個月

但有時都會犯d小錯

唔記得呢樣o個

今日完左DIY竟然唔記得收熨斗

係唔認真定唔細心呢?

呢份工真係令我學到好多野

人際關系,溝通技巧,說話技巧

每一日都係一個挑戰

但最緊急的是不要再遲到,,,

罰錢罰很多,,,,,,,,,,

No comments: