Tuesday, July 17, 2007

CKJ

今日深深深深深體會到時間的重要



8點3起床

9點出門口

然後去觀塘轉小巴入左上水諗住去羅湖

點知無帶回鄉證

又搭東鐵返九龍塘再MTR

途中落一落牛頭角拎埋身份證

再MTR返屋企

再出發時候都只不過1點,,,,

短短幾個鐘就竟然可以做咁多野

去咁多地方搭咁多車

如果每日早2個鐘起身

我一定可以做好多野,,



今日"蚊"左,左面兩隻牙

過程一d知覺都無

打麻醉針個時都只不過有小小痛

但係之前我係超級勁爆緊張

因為曾經有個仆街同我講

打麻醉超級超級痛!

打完針就唔痛但支針痛爆!

嚇得我,,



左面口腔同舌頭一dd感覺都無

但舌頭的右面就可以舔到血腥味

好奇異的感覺



睇過一本小說:後花園的第6感

男主角係牙醫

但係手部力量超級大

一拳打甩左人地隻牙

今日深深體會到

同我"蚊"牙的係個女仔

已經咁大力,,,

如果係個男仔咪不得了!!??



身份證的照片拍很漂亮

給人看也不怕了,YEAH!

No comments: