Wednesday, July 11, 2007

SMSs

船長:-u-今日去左食自助餐.呵呵

我    :超

船長:-_-竟然超我

我    :哈哈 我琴日夠食壽司啦

船長:好叻咩?!我頭先夠食左壽司啦=v=

我    :小心肚痛

船長:你咀咒唔到我架!我去日去你又咒我.....早知唔買索柏俾你啦==

             保護則都唔應該俾你....又蠢左添..

我    :哈哈 索柏同保護則我都會好好對待不會弄破 因為是代表著你的蠢蠢

           行為嘿嘿!







本來因為一通電話而令心情變得不好

但現因為船長而變得很樂,哈哈

I LOVe YoU

No comments: