Thursday, July 5, 2007

海洋公園

好早出到去金鐘,,,

因為太早的關係就去左M記食早餐

原來雋邦係M記的一員     =O=''



去睇大熊貓

撞正佢地午睡

淨係睇到佢地PETPET,,,





YO ! ! !





搭纜車個時,,,

ANDY超淆底,,,

「唔好搖!唔好搖!」











上到山之後開始間中落雨

超級興奮



食左隻雞脾



最後玩夏水禮

得我同Cherry同Minnie玩,,,

d泡泡都搞笑  = v =

玩竹林個時個潛鏡鬆,隻眼不停入水

有個職員幫我整緊時候話:

「你個頭新電嫁?」

「係呀,係咪好臭?」

「係呀!」

「電左成個禮拜嫁啦」

「你無洗頭!」

「我日日都洗嫁!」

「你一定洗唔乾淨!」

,,,,,,,,海洋公園d職員好好玩,,,,,







返翠林玩阿喪隻狗,,,個樣超似獅子

係咁汪我地,,

重咬我囉,,,


No comments: