Saturday, September 23, 2006

天旋地轉 現在到底該怎麼樣

The time now is 11 o'clock at night

個小朋友重賴係我屋企打機

快d走啦,,,我想沖涼,,,



今朝係床度好認真咁諗:過唔過KFC

最後決定係no!因為maybe會rush~~

去都無乜玩

只係去接Minnie走

有雞翼同布甸食>v<



補課期間,畫左間屋,

如果第日間屋有咁ge間格一定好靚(我諗嫁嘛!)



溫馨小屋,很漂亮呀哈哈^^



補課期間,Kelly返黎(真係瘦左喎!)

全班都瘋狂了,尤其劉信仁先生,,,真係想打佢

不過我會諒解的,因為你地太耐無見啦嘛,嘻嘻



下個禮拜終於只係返星5、6

有呢個想法好耐

不過成日都有差錯而編左要我返其他日子

今日好強硬咁拒絕左cherry

要學識堅持自己

&佢發現左我d超長指甲,,叫我剪

無睬佢,,,

新年前剪左我唔叫Sttail,,(意外斷除外)



今日了解到,原來爛Gap都分好笑與不好笑

如:

Danny的爆笑

家豪的無奈的哈哈笑(Yamete!!!))

某某的乾笑,,,



唔知呀Ming今晚會去灣仔(泰妹?)定蘭貴坊(ABC)呢??

抑或會照我ge方案:

先上飛鵝山,再去八仙嶺、再上太平山

我諗佢都係會去老蘭

死賤佬,老婆唔係屋企就曳曳,,



放工返到屋企

發現下午夾ge個包糖

d蛋俾呀哥食剩1粒=口='''大發雷霆

不過有小朋友係度

都係收斂少少,保持淑女的態度:

一係俾$9.9我去買過包!一俾夾番包蛋番黎!

有d牙痛,唔通蛀牙=△=

走左啦,有得沖涼=v=

(點解今日會記得咁多野ge,,,)

No comments: