Thursday, September 28, 2006

好像又在重蹈覆轍了,,

真係好鍾意呢個數學班

好有壓迫感!(指甲長好難打字=   ='')



放學義工講座,又係探老人家

也好的,老人家需要關心



去藍田,1蚊都唔洗就買到<月日,別消失>1&2

真高興呀!!



林國政的內閣當選了,哈哈哈哈哈

其實也沒有甚麼意思,只是想到笑就笑了

很懷念以往在台下欣賞著他的日子

每個人都不暸解我

但我覺得,

台上的他真的好耀眼!好吸引!(台下除下)

甚麼時候再有機會看看呢?


今晚餐單:

雞蛋雞柳炒飯

炒生菜



我要培養自己煮食的習慣!

死呀哥,寧願唔食都唔洗碗!



「我咁愛佢,點解佢唔愛我呀?」

呢個問題問得真係好,,,

No comments: