Wednesday, September 27, 2006

今天平安回校,,,



英文堂精彩

mISS讚我篇文作得好

不過還是那句:小心d (=    ='')

英文天才低我一分,哈哈,係心底嘻出來

之後叫佢唔好嘈,佢舉我中指wow,,

咁叻,講埋粗口丫,我好驚呀

我諗莊sir都好有興趣同你傾下偈ge~~



lunch吃完波仔,四處遊玩

最後停留在簡媽媽地頭,玩包剪鎚

超high,誰人都興高彩烈地打著對方的手

然後,不知是誰把迪豐桌上的可樂打番了

然後又不不知是誰提意在那灘可樂上玩疊手

幾過一輪激戰,最後犧牲者是我=  =''

當手放上可樂時,

嘩,,那種感覺真是,,,不能形容,,,

重有連中兩元,,,倒霉

到拍的一刻,我手一縮,

就把可樂都撥在迪豐的椅上了

笑得氣都喘不過來,,,

真是核突的遊戲,,,



今晚餐單:

白灼蝦

蠔油生茶炒雞柳

蕃茄湯

白飯任裝

No comments: