Friday, September 29, 2006

今日超級早出門口,YEAH

時間過得好快,6堂課話咁快就過左

食完個無味飯盒之後,就出發去做義工,,,

拎住3袋禮貌+3隻杯

重要印伙何傑傑個嘜頭,笑死我同Minnie,,,

本來要去探兩戶老人家

但全都不在家,,,O 左 嘴

白行囉,我想探老人家呀,,,

同Minnie係彩耀閣10樓喪跑,,&大笑

跑到一仆一碌,,,,

之後返屋令放低d野

重打左場機,,,先返中心

同簡媽媽&呀喪 喪玩

媽媽俾人除褲,,, =0=,,



之後超趕咁返工,,,

但趕ge期間都食左盒小丸子,,

乜都無帶,,多謝呀君借俾我,,,

呀豐同cherry同呀權傾偈

氣氛非常嚴肅

好想8下佢地講乜 = v = ''

同Cherry講星期6唔返,,,堅決地

佢問我點解唔返個時

好有衝動想講:唔返咪唔返囉!吹呀!

襯而家我重有青春可以串上司ge時候,,,,

要試下,哈哈哈

本來係Joey收CL,做到一半

唔知點解最後變左我收 CL ,,,

重話:蝕晒啦,呀欣你下次幫我收返呀。

之後落閘無幾耐就走左

但睇下,其實佢只係浸左一半's盤 = _=''

最後我收到11點半,,,,

走個時原來a華"哩"埋左係將中

差d就可以睇下佢騎兩個轆絕塵而去個樣,,

其實我係咪得罪左佢而佢又唔想見到我呢,,,

好討厭呢種微妙ge感覺,,,,,,,



同呀哥打機,,,超白癡+無賴咁贏左佢兩次

哈哈哈哈哈X10000



今日隻腳全日都好痛

係兩邊膝頭內側

落樓梯個時尤其癡,,,

用腳"爭"落,,,差d PK,,,,



平時睇落我超瘦

其實係有豬腩肉,,,

坐低個時重會疊埋兩層 =口=''

由而家開始,要晚晚做sit up!!

兩層肉要變6舊朱古力!

YEAHYEAHYEAH!!!

No comments: