Sunday, September 3, 2006

⊕v⊕

KFC打黎叫我返早一粒鐘,,為左$$$,即刻換衫

由3點半開始無停過,,,忙到發癲

夜晚反而無咁忙,同其他人玩嘻嘻

問波波可唔可以俾我搣下

預計佢會話「一下好啦」「放工先啦」「陣間先啦」

點知佢話「快d快d~~」好好搣呢**

之後係Counter同佢打交,,,=  =~~~

好想食他爾,呀波同cherry都話放工俾我食

點知放工乜都收晒,,,KFC爭我一個包!



今日都唔知戴cons做乜,,佢放四星,,

呀賓話我發姣,呀Tak話我懶索

其實兩個野都差唔多意思、語氣

但就對呀Tak好反感,,,,咸濕佬!!!!

我係呀賓大佬!!!

No comments: