Tuesday, September 5, 2006

(-__-)

4/9/06

放學去尚德影學生相,都係上年個張靚d!!!

撞到細佬呀彤同KAKA

呀彤揹住個棺材=  =???

原來係sexphone,,

沖口而出:你呀?夠唔夠氣呀?

佢好嬲咁衝紅燈,哈哈哈哈x1000



之後去KFC食包包(他爾)

勁多沙津,,,飽到嘔呀,,,

但係5點返工竟然勁肚餓,,,

前前後後食左10個薯蓉

最後哩埋食雞槌個時俾Cherry發現左

搵水潑我囉,,,跟住唔知做乜喊,,,死PK

之後收CL收到12點

想話睇住自己out,,

死PK話:
我好忙喎

問佢幾時得閒,,,佢話:好多野做喎,1、2點囉

等佢諗住等佢得閒

巴Q閉咁話:我唔鍾意俾你睇喎

跟住同欣宜好型咁走左

死PK追出counter咁求我地返去

又打俾欣宜話講埋先

講講講講你死人頭!

好絕咁cut左佢線!

返到屋企沖埋涼洗頭搞到2點先訓

好彩訓得著!!!



5/9/06

以為今日實遲到

點知又準時到校!

食飯同之後個堂都昏迷左,,,

選班幹事,為左服務時數,,,我做!

但係一塊班旗都幾難計5hr,,

放學美藝,

Miss blue高度讚賞中三個幅骷髏頭

當然!



今晚要早訓!!

No comments: